life n´ joy

helgen har varit grymt trevlig och det är vid sånna här tillfällen man känner att livet verkligen äger.
fredagen blev det gummibåt efter älven med trevligt folk, musik och party.
i lördags åkte vi ut med båt till klabböle för att äta, bada och sola. därefter grillat kött och pommes för att sedan fortsätta festen med tältning och andra trevligheter.
vi avslutade helgen igår, med lunch på café göteborg och vattekrig i solskenet. tack för helgen allihopa!

slutpratat om det, ville bara skriva en snabb uppdatering om helgens bravader. nu är det måndag och är tyvärr utan planer för de närmaste dagarna. har en sån energi att jag bara vill göra saker hela tiden, åka på fler äventyr, träffa folk och bara njuuta av sommaren, så det återstår att se vad som blir av denna vecka.
nu blir det iaf en långpromenad så jag vaknar på riktigt, ska se om jag kan dra med mig therese för att ta igen lite syskontid.
(bilder från helgen kanske dyker upp senare)

back when time allows

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0