my head feels lika a mess

jag vet inte hur många gånger jag har sagt att jag vill ha sommar och värme men jag är bara sååå himla less på vintern nu. Att behöva ha på sig massor av kläder, att frysa konstant och att inte kunna göra något roligt utomhus är då inget som jag hurrar för.
precis som tidigare så har denna helg bjudit på kyla, storm, snö och ännu mer kyla och jag har så gott som bott framför tv.n under massa filtar.
i fredags var jag dock ute och trotsade kylan tillsammans med ett gäng coola tjejer och vi hade det riktigt roligt,. trots att jag tror det orsakade en kommande förkylning.
btw, imorgon är det februari. tiden fortsätter att rusa fram och det är bra, mycket bra.
hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0