look me in the eyes

äntligen är svenskaprovet borta ur världen och det känns så himla skönt att inte behöva ha det i bakhuvudet varje kväll. kändes som om det gick rätt bra men jag våga rinte hoppas för mycket, då blir det oftast negativt.
ska iaf pallra mig ut på en springtur strax, sen duscha och sen se paradise hotel! gud så skön kväll känner jag =D
just nu sitter jag och lyssnar på hög, bra musik och jag är verkligen sååå taggad att åka på festival eller konsert eller något sådant roligt. sol, värme, musik och trevliga människor.. ja det är ju som allt + lite till.

tänkte iaf visa mitt fina kollage som jag gjort.

inte helt klart för bilderna räckte inte. måste skriva ut några fler (=

Kommentarer
Postat av: saggis

fint kollage :D

2010-01-18 @ 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0