just another update

spotify är bra, eller det är mycket bra förutom när det är reklamavbrott eller när man "råkar" lyssna på någon konstig låt, som jag gjorde nyss. efter "min" låt så började en gubbe prata på tyska, och jag trodde självklart att det var ett reklamavbrott så jag tänkte inte så mycket på det. men efter tre/fyra minuter då gubben fortfarande pratade så kollade jag och såg att jag hade lyssnat på en tysk berättelse. usch, det var en plåga, tyska är inget vackert språk.

på tal om plåga så hade vi matteprov första timmen idag. det som känns bra är att det är gjort och kommer aldrig tillbaka. det som känns dåligt är att jag kommer faila på provet. matte suger + jag suger på matte = inte bra kombination.
imorgon blir det iaf bio med emlin. och på torsdag kommer jessica hem från thailand, så det blir att dränka henne i frågor och sedan få se alla solbilder ;P

jag vill tatuera mig, jag vill resa, jag vill ha bil och körkort, jag vill kunna gå på krogen, jag vill..
äsch, låt bara tiden gå fort så jag bli 18 snart!

sen vill jag ha sommar också, när jag ändå håller på.

pusss

Kommentarer
Postat av: Emlin

HON KOMMER HEM PÅ ONSDAG JUUUU!!! :D :D

2010-02-09 @ 10:39:02
Postat av: jessica

Guuud, vad jag har saknat er!!!

Ska bli så trevligt ikväll! (L)(L)

2010-02-11 @ 12:08:41
URL: http://jessicavanman.blogg.se/
Postat av: PartyPetra ^-^

Snygg header :3 <3333

2010-02-15 @ 12:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0