something like this

Ännu en eftermiddag på wayne´s då vi (jag, Fanny, Saga, Frida) har planerat och diskuterat om vårt projektarbete.
Som vanligt så går tiden jättefort när man är där och trots att jag snålade och bara tog en kopp varm choklad, så var det väldigt trevligt och vi planerade som bara den. vi ändrade vårt mål och våra planer helt idag, och om det blir som vi tänkt så kommer vårat projektarbete att äga rätt så hårt om jag får säga det själv.
ikväll planerar jag att bara hålla mig inne eftersom vädret är som det är (jävligt kallt) och kanske se nån bra film och koka te eller nått. ska dock försöka gå och lägga mig i tid så jag slipper försova mig och missa två bussar igen.

bra:
att jag fyller 18 om (endast!) 29 dagar
att umeåopen kommer bli grymt
att jag och fanny snart kommer befinna oss i spanien

mindre bra:

att vi knappt hunnit öva till redovisningen på torsdag
att vi har matteprovet nästa fredag



Kommentarer
Postat av: frida

TEATERN GICK JU SKITBRA JU :D

2010-02-25 @ 20:30:10
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0