"me, you and the dancefloor"

jag sitter och lyssnar på massa partylåtar och känner en enorm tagg på att göra något galet kul. i mitt huvud snurrar tankar om spanien, födelsedag, umeåopen, tatueringar och sommar. det är en härlig känsla kan jag lova!

denna onsdag har varit en aning bättre än "vanliga" onsdagar eftersom vi varit lediga. jag har umgåtts med mina vänner och vi har bakat, sett på film och bara slöat. jag har också passat på att kolla upp hur mycket det kostar att färga håret lite ljusare och jag började med att fråga i holmsund eftersom jag antog att det var billigare där, men jag vette fan. 1000 kr minst enligt hon jag frågade, och då sa hon att jag ändå skulle "få nöja mig med lite rödblond färg". nejnej, inte värt. jag får nog försöka så gott jag kan här hemma istället, hehe.
nu blire OS. pussss

btw, det här sysselsatte jag mig med nån dag då jag hade lite att göra.
rätt kul, photoshop, ändå (;


original                 omgjord


original                           omgjord


Kommentarer
Postat av: fräny

men hjälp, minst tusingen?

du får komma hit till lilla vindeln.

här bleker dom tills håret går av (alltså, egentligen inte, men dom ger int upp i första taget), och jag troooor det går på typ 600. om jag inte minns helt, helt fel, vilket jag kan göra.

men ändå.

2010-02-17 @ 21:40:35
URL: http://lifeinasmalltown.blogg.se/
Postat av: frida

meh va, han var coool ju :O

2010-02-19 @ 19:03:35
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0