i´m falling without you

åh vad julen är mysig! har äntligen fixat mitt rum med ljus och tomtar samt börjat slå in lite julklappar. hann ju nämligen köpa några julklappar både innan bryssel och i bryssel, så några personer kan jag iallafall bocka av.

dagen har varit kort och skön vilket verkligen behövs nu när det snart är jul, blir så enormt skoltrött när jag vet att det snart är lov. samhällskursen är nu avslutad vilket betyder att det kommer bli slappa dagar tills det att vi byter schema, vill säga v.4 om jag har rätt ;)

ikväll är det träning som gäller för mig och cissi. det blir ett lugnare pass i gymet eftersom min kropp känns rätt slutkörd efter träningen i måndags med emma och jessica (body pump + actvio).
men det är såå härligt att träna, att koppla bort allt annat för en stud och samtidigt göra av med all överskottsenergi som man oftast har ;)
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0