can you take me higher

tillbaka i sverige, egentligen redan igår men har varit fullt upp sen dess.
bryssel var trevligt, men det går nog aldrig att motbevisa uttrycket "borta bra men hemma bäst". det blev en hel del föreläsningar, vissa mindre intressanta än andra med tanke på att jag somnade under två av dem.
resten av tiden utnyttjade vi så gott vi kunde; shopping av kläder och choklad, mat på diverse olika restauranger och besök på mysiga barer samt rökiga discoställen.
rummen var bland det äckligaste jag sett så vi försökte spendera så lite tid det gick där. hemma vid två och upp vid 7, vilket troligtvis är anledningen till tröttheten, men sånt får man ta ;)
annars så tänkte jag bara bjuda på lite bilder:

övertaggade..? JA

startade resan med en underbart god mojito

första måltiden i bryssel


på torget var julkänslan på topp, lovely!

frida och saga chillade efter föreläsning

drog till ett fancy ställe för middag

därefter mot denna bar

hallonöl och en mindre god mojito

shopping

vi var experter på att smita in och åka gratis tunnelbana

körde tequila-race och därefter styrde vi upp på dansgolvet

en grymt rolig kväll!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
allt för denna gång puss



Kommentarer
Postat av: saggis

hahaha du måste skicka bilden på bryssen till mig för jag minns inte ens hur han såg ut juh hahaha

2010-12-05 @ 03:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0