at this moment

gud så fint det är ute nu! alldeles vitt både på träden och marken, älskar när det är sånt här väder. dock behöver det inte vara -20 grader som det varit i helgen, utan det får gärna hålla sig runt -10. är ju lite frusen av mig så vill knappt gå ut om det är mer än så.
Hade velat lägga in några fina vinterbilder men förhoppningsvis så blir det i ett senare inlägg.
dock så snöar det här på bloggen iaf, så lite vintrigt är det ju ädnå ;)

Igår övningskörde jag med pappsen. körde lite mer än en timme; till stan, runt böleäng, runt teg och mot maxi. det gick riktigt bra bortsett från några mindre tabbar, men som man brukar säga "man lär sig av sina misstag". är så grymt kul och jag är astaggad på att börja på körskolan, även fast jag vet att det lär bli jävulst mycket plugg när jag väl börjat.
därefter blev den film och mys med min finaste. vi såg "bröderna karlsson" och för er som inte har sett så rekomenderar jag den verkligen! bästa filmen på lände måste jag säga, och den bjuder på massor av skratt.

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0