here we go again

ikväll åker jag och min kära vän fanny ner mot stockholm för att imorgon flyga till spanien. i 3 veckor kommer vi omringas av sol, värme och äventyr. känns rätt länge men får vi lika kul som förra resan så kommer jag nog stå ut ;)
nästan så det känns lite overkligt att vi kommer vara påväg ikväll. tiden har gått så himla fort (främst sommaren!) och jag har inte ens hunnit bärja räkna ner dagarna, plötsligt var det bara idag.

aja, nu ska vi jämföra våra väskor, packa lite till, äta och sen åker vi.
ha det så bra här hemma!

ps. inga bilder denna gång men ni lär få se en hel del när vi är hemma. ds



Kommentarer
Postat av: jessica

HARE BÄST!!

2010-08-15 @ 00:45:38
URL: http://jessicavanman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0