la españa

update fràn spanien - benalmàdena
befinner oss just nu nedanfor vàran lagenhet pà ett internetcafè, tur att det ar sà pass billigt att vi kan komma hit typ varje dag ;)
annars ville jag framst bara saga att jag lever och har det bra (forutom en stukad fot som ar svullen och varker).

hittills har det mest blivit sol och bad pà dagarna vilket jag inte klagar pà ;) under kvallarna/natterna befinner vi oss oftast pà 24hour square = dans, party, gratis shots och roliga/knappa manniskor.
ikvall ska vi ut med vara svenska vanner och ata middag, sen blir det nog bara att sova. gàr man och lagger sig halv 8 pà morgonen kan jag lova att man kanner sig ratt seg i kroppen.

skulle gissa pà att temperaturen ligger mellan 35-40 grader pà dagarna vilket ar riktigt skont, dock blir man ganska slo och man orkar inte gà mànga meter innan energin ar slut. men jag ska inte klaga, har hort att kylan borjar komma till sverige och jag kan ju inte pàstà att jag ar nàgot storre fan av det.

saknar er alla, puss pà er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0