home sweet home

klockan 19.45 lämnade vi spanien och just nu sitter vi på arlanda och försöker fördriva tid. flyget till umeå går inte förrän klockan 8 så vi har några timmar kvar. tack och lov att det finns internet i alla fall, att sova på en stenbänk som vi gjorde senast är inget jag föredrar direkt.

och ja, vi ar hemma två dagar före vad som egentligen var tänkt vilket beror på en del olika saker. först och främst så måste jag nog säga att tre veckor blev för länge, vi är både less och har hemlängtan. den andra orsaken var för att vi blivit av med så mycket saker, fanny har förlorat (tappat, blivit stulet) mest. kamera, plånbok, mobil osv. så när jag blev av med min plånbok i förrgår fick vi problem, inga pengar = ingen mat och inga nöjen.
även fast det löste sig så blev allt mycket krångligare och vi kände att det skulle vara så grymt skönt att bara få komma hem och återhämta sig lite, och så blev det.
(och just ja, jag fick tillbaka min plånbok, nu för femte gången, oturligt nog hade vi hunnit spärra kortet så det blev andå inte så stor skillnad)

resan har dock varit grymt kul bortsett från det som försvunnit.
vi har gjort en hel del utflykter och träffat så otroligt mycket trevliga människor! vi har verkligen haft en grym tid i kära spanien och nästa gång jag uppdaterar bloggen så lovar jag att det kommer bilder också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0