live your life

sitter och gör i princip ingenting. har stora problem med att ta tag i något skolarbete och jag vill inte ens veta hur mycket som jag egentligen borde göra nu. men har jag skjutit på det hittills så kan jag väll skjuta på det i några dagar till, right?
läste just på aftonbladet att flygkaoset fortsätter och att det kan ta flera månader innan allt blir som "vanligt" igen. ändå tur att vi kom hem då vi gjorde, dvs typ en dag innan det började. hehe
btw så var Fannys och Ninas konsert igår inte att leka med! mates of mine fick mig nästan att gråta och dom andra banden var inte heller så dåliga, GREAT!

förra gången jag såg mates of mine. helt underbara!

förresten så är te underbart! det räddar min hals och låter mig behålla den största delen av rösten. Tack.


Kommentarer
Postat av: fanny

jag fick två till kramar.. hehe.

och jag är vän med dj:n (Y) AWESOME

2010-04-17 @ 20:23:45
URL: http://lifeinasmalltown.blogg.se/
Postat av: frida

mateeeees <3

2010-04-18 @ 12:32:54
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0