happy thoughts

tjenare! torsdag idag och jag sitter här på mitt rum och väntar på att idol ska börja. känner mig riktigt glad ikväll, varför vet jag inte. kanske för att jag varit ute och sprungit av mig lite energi, eller för att det står en nybakad kladdkaka i köket och väntar på mig, eller kanske för att det är fredag imorn?
hursomhelst så har iaf dagen varit askul. vi hade en "lära känna dag" med ettorna vilket betydde leka/tävla.  Jag, Fanny och Saga hade nöjet att vara ledarna för "irländsk julafton" och jag tror jag halvt dog av skratt när alla sprang omkring och försökte hålla balansen.
oj nu börjar ju idol, hehe. pusshej

Kommentarer
Postat av: cecilia

åh vilken fin header du har! :)

snart måste vi hitta på något, var länge sedan nu!

2009-09-10 @ 21:05:15
URL: http://ceciliay.blogg.se/
Postat av: emlin

fin header!!

2009-09-11 @ 12:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0