seize the day

måndag igen och skoldagen gick ovanligt fort, vilket kändes skönt.
efter middagen följde jag mammsen till biblioteket, och för alla som känner mig så vet ni att det inte är något som händer särskilt ofta, aja det var trevligt och jag hittade massor av böcker som jag skulle vilja läsa men tyvärr lånade jag ingen för jag vet att jag ändå aldrig läser dom..
nästa projekt för kvällen blev att plocka ut och prissätta gamla saker som jag tyckte vi (i familjen) kunde sälja, vi ska nämligen stå på en loppis om ett antal veckor och ja, det var rätt interssant faktiskt.
slut för denna gång, jag är trött.


just nu saknar jag sommaren så otroligt! tänkte bara ifall ni ville veta.

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0