!!

den här dagen har gått väääldigt långsamt och därför tänkte jag nu skriva om något riktigt bra så kanske tiden kommer in på sitt rätta spår igen.
och vad är det då jag ska skriva om?
jo, självklart är det ju min och fannys spanienresa som kommer inträffa om exakt 162 dagar!
hur underbart låter inte det liksom? tio galna/underbara/trevliga dagar i kära spanien.



fuengirola ska vi bo i, malaga, sevilla, marbella (m.fl) ska vi besöka. det kommer bli så grymt härligt och jag är taggad till tusen! nej, till tiotusen! det är nästan så att jag vill börja packa redan nu, det liksom spritter i hela kroppen och så fort jag pratar om det går jag typ upp i varv!
så ja nu vet ni! och jag ska skärpa mig. det är ju faktiskt hela 162 dagar kvar..

men fanny du håller med mig? 162 dagar kommer gå fort! ;D

Kommentarer
Postat av: fanny

vi är redan nere på 161 nu ju;)

2009-10-30 @ 14:21:02
URL: http://ekstromo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0