don´t freak out

tja, jag äger på att uppdatera, i know!
nej men alltså. skärpning nu, på hög nivå.
helgen har varit kolugn, vilket innebär en hel del chill, tv och dator. dom timmar jag har lyckas slita mig från dessa aktiviteter har jag varit med emma och jessica :) en nice helg helt enkelt.
något som däremot inte är nice är att jag inte har pluggat, varken matte eller psykologi. hur kan man vara så dum att man skippar plugget när man ändå bara sitter hemma, för att sedan få stressa och göra det i sista sekund under veckan? jag förstår inte, men det är samma sak varje gång. otroligt korkat.
hur som helst, en vecka kvar av arbeten och läxa, sen är det lov vilket känns underbart! förutom halloween så har jag inga större planer men något roligt ska jag nog hitta på!
nu ska jag snart bege mig till emlin och njuta av det lilla som är kvar av helgen.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0