We don't celebrate sundays

som rubriken tyder på: söndagar är ingen höjdare. man gör oftast ingenting alls, och att helgen är på väg mot sitt slut är väll inte något att hurra för direkt. nej alltså, tummen ner för söndagar.
har i alla fall nyss sett på första avsnittet av Paradise Hote. typ världens löjligaste program och jag antar att det är just därför jag känner att jag måste se det. underhållande är det i alla fall.

förövrigt så har helgen varit riktigt bra. har hunnit med både fredagsmys med emma, jessica och cecilia plus en trevlig lördagkväll som till stor del spenderades på en maskeradfest. nicenice

något som däremot inte är lika nice är skola imorn, jag skulle verkligen behöva en ledig dag imorn och ta igen lite sömn känner jag, och även en del arbeten som inte är klara..men med tanke på att det bara är en vecka kvar till prao så borde jag nog kunna stå ut. förhoppningsvis.
puss på er!

Kommentarer
Postat av: frida

Ja :D

2009-11-16 @ 18:30:11
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0