i'm just a girl

heej!
ikväll är det en sån där kväll när man inte känner för att göra någonting, bara hänga framför datorn typ.
jag har iaf den senaste timmen roat mig med att klicka runt på internet och hittat en hög med skor, kläder, smycken mm. som jag vill ha! frågan är ju bara varför allting ska kosta en massa pengar..det är ju som bara deprimerande när man inser att man inte har råd med allt, usch ba säger jag!

sen tänkte jag också meddela (för er som inte vet) att det är torsdag imorgon, fredag efter det och sen äre helg igen! underbart alltså! ser fram emot att glömma vardagen för ett tag och bara ha trevligt och njuta av helgen!

det var allt, nu ska jag återgå till att göra inget. puss!





Kommentarer
Postat av: jessica

nejmen eller hur?

helt seriöst, hur kan ens människor vara sådär? xD :p

2009-11-15 @ 11:22:36
URL: http://jessicavanman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0