If there was nothing wrong then there'd be nothing right

imorse när jag vaknade var det snö på marken! men inte sådär vackert vitt utan blött och jävligt.. nej ska det komma snö så ska det komma mycket, annars kan det få vara enligt mig.

aja. eftersom det är lördag så har dagen som vanligt gått rätt fort och nu sitter jag här hemma, instängd på mitt rum och har absolut ingenting att göra, hemskt tråkigt med andra ord.
men har faktiskt funderat lite och tror att jag antingen ska sätta mig framför tv.n och se nått tråkigt program eller så blir det att leta fram en gammal favortifilm och bänka mig framför den

förövrigt så har jag insett att det är ca 6 veckor kvar till jullovet! sjukt vad tiden går fort alltså. iofs så kan den få fortsätta med det eftersom ett helt jullov inte skulle kännas helt fel.

dags att göra något av denna kväll. puss





Kommentarer
Postat av: frida

Men han är min. Du och Saggis får slåss om Edward :]

2009-11-08 @ 16:32:45
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: frida

hahahahhahah men du får emmet eller nån då :]

2009-11-09 @ 16:50:29
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0