here i go

jag har bänkat mig vid datorn och faktiskt gjort lite nytta ikväll, en notis har jag skrivit.. alltid något iaf. sen har jag ju faktiskt hunnit springa också, så det är ju ett annat plus.
men det var inte direkt det jag hade tänkt berätta, tanken var att skriva några snabba rader om helgen, så ja.. 
fredagen var det bowling för hela slanten med emma, jessica och micke.. kan tyvärr inte skryta och säga att det gick speciellt bra för mig, men kul var det iaf. senare blev det idol och kvällen toppades med en blodig skräckfilm.
sedan lördag. dagen spenderade jag hemma och gjorde inget. kvällen spenderade jag på sandahöjd som vampyr. trevliga människor, skratt och dans resulterade i en lyckad kväll.
på söndagen gjorde jag inte mycket alls förutom att övningsköra för första gången, lite hemskt men grymt roligt. och ja, det var typ allt.
tack och hej nu ska jag sova!
godnatt


slänger in en bild också, från förra halloween, bara för att liksom (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0