i´m sure you feel it

nytt inlägg och helg igen, underbart!
veckan har jag till största del tillbringat i vindeln (prao) och det har varit riktigt kul, vi gick t.o.m plus på fikaförsäljningen!
Jag och Fanny fick baka som aldrig förr, för att ha färdigt fika hela tiden och jag kan då lätt säga att dom var helt galna i våra chokladbollar, muffins, milkshakes och kladdkakor.
det var undehållande och vi lärde oss att skolelever äter mycket fika, att man blir trött i benen av att stå i en caféteria en hel dag och att stearinljus är väldig underhållande för de flesta i 13-15 års åldern.
nog om prao. det är lördag och jag ska bara tänka på hur skönt det är att vara ledig!
något som fakiskt slog mig är att det är första advent imorgon, vilket innebär att det bara är tre veckor kvar till jullov! jag kan inte fatta att jag har gått halva tvåan då, och halva gymnasietiden! det är ju nästan sorgligt, jag som tyckte att vi nyss började.
meen jag ska egentligen inte klaga, det finns massor av saker som jag ser fram emot och ju snabbare tiden går desto närmare dessa saker kommer vi!

Escape the fate - smooth
Daughtry - supernatural
Amber pacific - save me from me
Hardcore superstar - beg for it


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0