like nobody

uppdateringen ser förskräcklig ut, jag har tom fått klagomål om att jag inte skriver, vilket inte är okej,, men nu skriver jag iaf så slutpratat om det.
kort berättat om helgen så har den varit väääldigt slapp med helt underbart väder, awesome!

       fredag:                                  lördag:                      söndag:
      
grillning mm. med mkt    shopping på stan       solat & ätit tårta
trevliga människor!              skor & tröjor                  

Ja det var helgen, just nu ligger jag bara och tänker på vilken härligt vecka det kommer bli, endast tre dagar och det blir ju inte sämre av att den inleds av en sovmorgon imorn, grymt skönt!
tror faktiskt inte att jag ska skriva så mkt mer just nu, ni får helt enkelt vänta tills nästa gång jag skriver och det blir snart om det går enligt vad jag tänkt mig ,)
p u s s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0