imagine something good

helgen är snart slut och den sista hela skolveckan börjar imorn, så himla skönt! men jag funderar faktiskt på vad vi egentligen har att göra i skolan, alla kurser har ju typ slutat och det är mest bara betygssnack och sådant kvar.
men skönt, imorn är det första juni och jag taggar sommaren till 110 % !!

idag har jag bara tagit det lungt och det behövdes verkligen! solning och tårta hos mina kusiner, rätt så nice! och, tror det eller ej, men jag har faktiskt fått mig lite färg efter dagens solande. ,)

nu blir det snart tacos till middag och sen får jag se vad kvällen har att bjuda på!
hejs!
 
 
 min och emmas spegelbild från vattnet ;p
 
 
 Ben & Jerrys  vid kajen med Fanny och Saga!


Kommentarer
Postat av: Miia

jo jag har det ;) har varit på inträdesförhör & allt :P

2009-05-31 @ 22:25:52
URL: http://minttus.blogg.se/
Postat av: JULIAKE

sv; joo det är redigt gott :]

i love it!

2009-06-04 @ 17:14:51
URL: http://juliake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0