sitt, ligg, död.

igår efter skolan drog hela sf-gänget, (dvs jag, fanny, saga, frida, svea) till vindeln för att spendera kvällen hemma hos Fanny. Det blev massor med mat och massor med skratt och kvällen slutade vid tre på natten av utmattning, typ. haha mycket roligt hade vi i alla fall och förmodlingen kommer jag att lägga ut några bilder efter att jag snott några från fanny ;)
förövrigt så känns det awesome med långhelg och jag undrar varför man inte inför länge helger, tre skoldagar och fyra helgdagar hela året skulle nog inte vara så dumt.
jaja, imorgon blir det iaf en resa in till stan med petra och jessica för att köpa en present till emma, känns nästan som att jag halvt bor inne i stan eftersom jag är där i princip varje dag, men förmodligen blir det trevligt ändå, jag älskar ju stan ,) haha.
nej, dags att sova. goodnight!


bild från förra helgen på segelbåtshamn

Kommentarer
Postat av: frida

Det ägde :O

2009-05-24 @ 11:57:52
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0