how nice isn´t it?

jag vaknade halv tio, har nu just kommit ut ur en lång, varm dusch, och jag mår toppen! ändå är det måndag..kanske beror på att jag är ledig idag! usch vad sköönt alltså! mitt enda måste idag är mitt utvecklingssamtal och sen är jag helt fri :)
tror att jag ska chilla på stan ett tag med julia och nathalie (m.fl) efteråt.
helgen har varit rätt så lungn för min del men det har varit rätt så skönt, taggar isället nästa helg med umeå open!
förresten så kom jag att tänka på en sak: om två dagar blir jag 17 år. det betyder att det bara är ett år kvar till complete freedom! känns lite konstigt att man börjar bli så gammal eftersom tiden bara rusar iväg, men det har sina fördelar ;)
nej nu ska jag slita mig från datorn och istället gå och äta en god frukost.
PUSSpuss

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, jag måste komma ihåg att säga grattis! ;)

2009-03-23 @ 20:58:24
URL: http://fridano.blogg.se/
Postat av: saga

VSG!! :D

2009-03-26 @ 16:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0