about the weekend

rastlös, det är det rätta ordet för mig just nu.. har typ ingenting att göra och jag känner mig allmänt trött och hängig, kanske känns bättre efter jag sprungit, vilket jag ska göra om ungefär 45 min.(behövs nog lite träning för min del) 
kort om helgen:
Fredagen var det middag med o-bla tjejerna, och bara allmänt chill :) mycket tervligt!
Lördagskvällen spenderade jag största delen på hamnis där b.l.a "va i helvete" och "mates of mine" spelade! sjukt bra och trevligt säger jag bara! :D
sedan hände det inte så mkt mer denna helg. Den gick iaf ovanligt fort men det kanske är ett tecken på att man har haft roligt ;)
förresten så köpte jag två par skor i fredags också, känns bra att få lite nytt för det behövdes verkligen! ett par "vanliga" och ett par lite "finare" :) ni får lite bilder och för övrigt får ni ha en trevlig kväll!
puss


Kommentarer
Postat av: JULIA

ååh, dom "finare" är ju sjukt fina! =)

2009-03-16 @ 22:22:38
URL: http://juliake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0