Hold on, it´s summer!

sommarlovet är här och det känns awesome x1000! förutom vädret dårå som gärna kan få bli lite bättre, men vafan..jag är glad ändå!!

anledningen till min dåliga uppdatering är för att mitt internet inte funkat, vilket har känns rätt tungt, utan dator i fyra dagar är värre än man tror. Men jag överlevde och ett stort tack till allt folk som fördrivit min tid på ett mycket bra sätt! ahaha (;

sommarlovet firades på onsdagkväll med trevligt folk och sedan har det rullat på rätt bra. jag har varit på spa och badat med emma, jessica, julia, petra, angelica = myysigt.
sedan har jag tagit årets första dopp vid obbolas finaste strand, vitskärsudden och ja, det var allt annat än varmt om jag säger så. efteråt spederades kvällen i en stuga ute på vitskär med trevligheter och mys!
just ja, jag har även varit på marknaden här i obbola både igår och idag, och ärligt så blir den bara sämre och sämre för varje år..meen det är iaf mycket folk där och jag hittade faktiskt lite fina saker!

ja det var väl vad jag hunnit med hittils för er som är intresserade, hoppas ni också haft en bra start på ert sommarlov!





Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0