I can se the sunshine through the rain

hemma från stockholm och det känns faktiskt rätt skönt (förmodligen kommer jag att längta tillbaka om typ en vecka men för tillfället så känns det skönt att vara hemma)
vi hann med riktigt mycket under tiden vi var där, och trots att vi bodde precis ovanför en stor galleria så lyckades jag vara duktig och inte shoppa alltför mycket, vilket betyder att jag inte är helt pank än ;)
just nu ligger det till såhär: jag har typ skriv-torka och för att göra det enkelt lägger jag bara in lite bilder, sedan får det vara nog för denna gång. hehe
tack och hej!


utsikten från vårat rum            övertaggade                        gröna lund!


155 meter högt. och                sthlm                       vi tog inte egobilder
vi var längst upp.

PS 1
imorgon sticker jag och Fräny till piteå och pdol, det kommer bli awesome!

PS 2
ville bara slänga in några ord och säga att tisdagskvällen var mycket trevlig och att den måste göras om någon gång! ;D

Kommentarer
Postat av: saggis!!

Sofiaaaa fan va brun du blivit!! :D

DU och fräny ska komma hit på torsdag :D:D

2009-07-23 @ 13:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0