feed me!

just nu sitter jag i cafeterinan och håller på att dö, helt seröst alltså! jag är hur hungrig som helst! maten är ca 15 minuter bort och jag hoppas jag överlever! I övrigt så har jag haft spanska prov idag och det känns grymt skönt att det äntligen är ur världen! vi slutar halv tre idag och jag vill bara heeem och sova!
kort om helgen, kvällen hos majiz var underbar, sedan en härlig kväll med o-bla girls på lördagskvällen och på söndagen var jag duktig och intervjuade min mormor :D
jag och petra smidde lite planer också, nästa år på vår födelsedag blir det tatuering för hela slanten! haha det måste vi hålla petra! =D
bej nu ska jag springa till matsalen och sedan äta så mycket jag kan! :D
PS. Majsan hälsar till er alla ;D
pusshej!

Kommentarer
Postat av: maja

Maja säger HEEEJ!

2009-01-27 @ 11:19:16
URL: http://majamy.blogg.se/
Postat av: Anonym

äscch de e ba o tävla ^^

2009-02-04 @ 21:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0