update

helg helg helg! skönt att sluta halv tolv och skönt med helg säger jag bara!
jag kom hem för ungefär en haltimme sen och just nu sitter jag och väntar på att kyle xy ska laddas hem. sen ska jag bara äta och slappa till klockan fyra dådet bär iväg till stan igen! då blir det middag med tjejerna på någon restaurang och sedan får vi se vad vi hittar på.
ja det var nog allt jag hade för idag, inte mycket men jag tänkte ändå vara duktig att uppdatera mig lite ;)
här kommer en bild från i onsdags då jag for till emma för att prata av mig lite och vi hade det trevligt med kladdkaka och grädde.
här kommer en bild, och även fast det inte ser så gott ut så var det i alla fall det ! :p

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0