En riktigt fet tisdag

 

Eller ja, egentligen heter det ju fettisdag, se så fel det kan bli bara om man råkar göra ett litet mellanrum. På tal om det så kommer jag ihåg när jag var hemma hos emma förra veckan nån dag och då hade dom nått häfte om just det, där det stod typ:

En lång hårig flicka

Fryst kyckling lever

Rök fritt!

Skum tomte

Ja det låter ju helt sjukt, men nog om det nu! Jag ska inte slösa min tid för mycket, jag har ju faktiskt mediefasta. Äckliga mediefasta! jag har redan misslyckas, eller egentligen så råkade jag bara svara på ett sms igår… och jag råkade bara se på tv:n i typ tio minuter igår… det är svårt eftersom man bara gör det av vana :/ men jag ska fortsätta kämpa och sedan veckan efter lovet ska jag bjuda hela gruppen på fika (kanske lite pga att jag misslyckades, men mest bara för att jag är så snäll (A) )

I övrigt så flyter veckan på som vanligt, och snart är det lov, så grymt skönt!

Nej nu ska jag inte ägna mer av min dyrbara tid till bloggen, istället ska jag äta en riktigt god semla från Nisses konditori!

hejs

 


Kommentarer
Postat av: JULIA

haha, men gott är det! =)

2009-02-26 @ 13:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0