-20

ja då sitter man här igen.. kom just ut från duschen efter ett träningspass ute i kylan. eller jag vet inte om jag kan kalla det träningspass, det var så jävla jobbigt så det blev mer gång är spring.. menmen jag får skylla det på vårt fina väder här, -20 grader = svinigt kallt = grymt kallt att springa! Annars har dagen varit riktigt trevlig och på skolan blev det en hel del skratt ( som vanligt (A) )
- men du har ju glasögon din orm!
- jag kan inte få in den, jag är handikappad..
- jag får inte in den!
okej, läser man det här kanske det inte alls låter spec kul, men ni som var där fattar iaf vad jag menar ;D skrattade tills tårarna rann.
nej nu ska jag svika datorn ett tag och se om jag har något bättre för mig :P
hejs svejs!

Kommentarer
Postat av: fanny

ASSÅÅÅÅ SOFIAAAAA, DIN RUMPA ÄR JU TYP STEKHET!

2009-02-18 @ 11:26:08
URL: http://fannyekstrom.blogg.se/
Postat av: emmsiiii

upptaderar bloggen å lägg ut fika bilden ;)

2009-02-20 @ 09:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0