Pour some sugar on me

i ett inlägg som jag skrev för någon vecka sedan så skrev jag "snö=vinter" men det finns faktiskt gränser. inatt har det kommit så sjukt mycket snö att man nästan kan säga att man är insnöad, man tar sig varken ut med cykel, spark eller knappt bil + att det fortfarande snöar vilket betyder att det bara blir värre..!
men jag hoppas på att plogbilen kommer snart så jag åtminstonde kan få fara ut och jobba, hehe.
annars så blir det att göra ingenting idag (eller förmodligen, bädda ner mig i sängen med en kopp te och en bra film, men annars, ingenting)
funderar på att leta fram några bilder (gamla, nya) och lägga ut här på bloggen. en bildbomb alltså, vilket alltid är roligt (;
men ja, ni ser väll om det dyker upp något förr eller senare.
Ciaaooo

det är så mycket snö så det enda man ser på bilderna, ja det är ju typ snö.
titta på första bilden. av våran s.k buske syns det bara några grenar, hahah komiskt.
snöööö



Kommentarer
Postat av: jessica

Hahaha, här bjuds det en korg med snö, fullproppad!

1kr, någon? ;)

HAHAHA! Nejmen seriöst, det ser ut som att ni har lagt snö i korgen!

Och sadlarna... Haha, det ser helt sjukt roligt ut egentligen om du kollar på det länge ;D

Fattar inte hur det kan bli så xD

2009-12-27 @ 12:27:08
URL: http://jessicavanman.blogg.se/
Postat av: frida

Thaaaaaanks sofia. Gott nytt år :D

2009-12-31 @ 14:43:29
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0