Lust for life

hade tänkt att jag skulle skriva ett nytt intressant inlägg och berätta om jullovets första dagar, men eftersom jag inte är så skrivsugen så får vi se hur det går.
hursomhelts. jag och mina vänner (Frida, Saga, Fanny) tog ut jullovet lite tidigare, dvs i torsdags, och firade genom att ha en tjejkväll hemma hos Frida, aka Snoris.
Förutom en hel del mat och onyttigheter så blev det paradise hotel, frågespel och massor av skratt, väldigt trevligt alltså!
fredagkväll fortsatte jag fira lovet men denna gång med 6 andra tjejer (Jessica, Emma, Cecilia, Nathalie, Petra, Julia). glögg, kladdkaka, film och godis resulterade även detta i en väldigt trevlig kväll!
förutom det så har helgen varit ganska vanlig --> jobb, dator, tv och kompisar.
ser fram emot imorgon. första riktiga lovdagen och jag planerar att sova länge och sedan dra in till staden för att inhandla det sista innan julafton.
puss på er!


detta ska alltså föreställa min katt Tusse. jag vet, han sover väldigt vackert ibland.

Kommentarer
Postat av: saggis

är de han som e missbildad? :P

2009-12-20 @ 21:19:16
Postat av: cecilia

aha okeej :) nä jag hade faktiskt inte planerat att fara in till stan med någon, än så länge iaf :P

2009-12-20 @ 23:18:41
URL: http://ceciliay.blogg.se/
Postat av: fanny

hahah, den är sååååå ok den kan bli.

hahaha, alltså jag skrattar när jag ser den. hehehehe

2009-12-23 @ 16:25:38
URL: http://lifeinasmalltown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0