open up your eyes

helgen har varit, hm..ganska tråkig faktiskt.
på lördagen var jag på middag och igår var jag hemma och pluggade. eller ja, det var i alla fall vad tanken var, men som vanligt blir det aldrig som man tänkt sig, så därför får jag göra ett nytt försök ikväll.
grymt vad jag vill ha lov nu! tre veckor utan skolarbete känns mer än härligt måste jag säga!

sitter och tittar på gamla bilder vilket alltid är lika underhållande. sommarbilderna är nog det värsta av det bästa, vill tillbaka så oerhört mycket alltså!
på tal om bilder så har jag äntligen tagit mig i kragen och lagt över nästan alla mina bilder på cd-skivor, underbart! förut hade jag nog blivit galen om datorn dog tillsammans med alla bilder som inte går att få tillbaka, men nu skulle jag knappt bry mig. inte för att jag vill att den ska krascha nu heller, men bilderna var ändå det jag var mest orolig över.

nej, dags att ta sig i kragen igen, en hög av skolarbete väntar.
pusspuss

denna bild tex. man vill ju inget annat än tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0