Merry X-mas !!

känner att det är på tiden att önska alla (ni som nu läser) en riktigt GOD JUL!
själv vaknade jag kvart i elva och jag kan fortfarande inte förstå att det är julafton idag, det har gått såååå himla fort!
för min del blir det att fira julen här hemma, med familjen, farmor, massor av mat och ännu mer massor av godis. och eftersom min julkänsla inte riktigt är på topp än så ska jag ägna en hel del av dagen framför tv.n och se några av alla juliga filmer som visas :)
hade inte tänkt skriva så mycket mer i detta inlägg. hoppas att ni får en trevlig julafton med mycket skoj och mys!



farmor: vad fiiina ni är i håret flickor! själv skulle jag också behöva göra något åt tjorvet jag har på huvudet.
jag & syster: tack, heheh nejmen det är väll fint som det är.
farmor: nja, jag skulle vilja ha flingor i håret, så det blir lite mer liv i det, kanske några mörka flingor..
jag & syster: flingor??....... ehh, menar du slingor?
farmor: slingor, jo men det är nog sååå det heter ja. jag börjar bli vimsigare än jag trodde.

Kommentarer
Postat av: jessica

HAHAHA!! söt farmor då :]

2009-12-25 @ 10:58:19
URL: http://jessicavanman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0