That´s the way that i see life

helg igen, så underbart skönt! har inte riktigt vant mig vid att kliva upp tidigt fem dagar i veckan så jag har varit grymt trött, men ja.. jag antar att jag snart kommer in i de gamla vanliga rutinerna igen.
än så länge så ser helgen ut att bli lugn, jag har nästan inga planer vilket känns lite tråkigt men samtidigt är det kanske bra att vila upp sig till nästa vecka och till nästa helg.
igår skippade jag, saga, fanny och evelina midgårsjoggen för att äta mat på eastern palace och för att införskaffa lite nya skolasaker, känns rätt bra förutom att ännu mer pengar försvann från mitt konto.. åh jag kommer gå i konkurs :(
nej nu är det dags för middag, tacos!
C YA, HEJS !

  
matteblock, pennskrin och ett hänglås som kommer ge status xD

Kommentarer
Postat av: fanny

sofia, hur känns det att vara fattig?

det är alltid du som har haft cash. men inte nu längre. MOHAHAHEHHHEHE

2009-08-30 @ 21:35:45
URL: http://fannyekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0