Give me a sign

hejsan!
uppdateringen ser hemsk ut, men när vädret är så bra som det var förra veckan brukar jag inte välja datorn i första hand. istället har jag och mina vänner emma, jessica och micke hängt på stranden för att njuta av solen och samtidigt bättrat på vår bränna. Riktigt härligt må jag säga!
har även hunnit med att äta god hallonpaj, sett en massa skräckfilmer, firat jessica och nathalie och jobbat.
veckan har med andra ord varit väldigt lugn men det känns bra att vila upp sig med tanke på att skolan börjar om typ 9 dagar! :O
förövrigt så målar jag om mitt rum idag och kom då att tänka på alla vänner från klassen, saknar alla grymt mycket och det är nog det enda positiva med att skolan börjar snart, att träffa alla igen!
nej nu ska jag fortsätta på rummet och sedan dra till jessica.
hadé PUSS

Kommentarer
Postat av: saggiiis

HEJ DUDE!

nämen på riktigt hej sofia :D

vetu helgen efter skolan börjar är du fett upptagen med jag och fanny bara så du vet :D

vi ska shoppa och ha födelsedagsmiddag för både jag och fanny tror jag, om de blir bra :D VI PLANERAR MER SEN !!!

PUSSHEJ!

2009-08-11 @ 21:54:58
Postat av: natyyy

great! :)

hihi,har redan sett klart den så ja!

2009-08-12 @ 23:32:38
URL: http://latli.blogg.se/
Postat av: JULIAKE

jaa, jag får skicka dom ngn dag när du är inne ;D

2009-08-14 @ 20:58:53
URL: http://juliake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0