I just want to escape

usch, fy, blä är typ det jag känner just nu! jag har blivit förkyld, det snöar, är kallt.. och ja kan det bli värre? dricker te och knaprar halstabletter i förhoppnig om att det ska känas liite bättre.
just nu vill jag, så sjukt jävla mycket, ha sommar sommar sommar och jag vill kunna gå ut i värmen och njuta av allt! men tyvärr kan man inte få allt här i världen som man önskar så jag får väl nöja mig med att det är påsklov om två dagar vilket är rätt så niice det med! sedan har ju helgen varit väldigt trevlig också och jag tackar allt fint folk för det!
I övrigt så känner jag att jag börjar bli rätt dålig på det här med att blogga.. jag håller liksom på att tappa lusten med det hela.. får väl se hur det blir i fortsättningen.

lägger ut lite fina sommarbilder eftersom jag blir så glad då jag ser dem!





ska nog sova snart så godnatt!

Kommentarer
Postat av: emlin

haha du är förkyld men de är inte ja längre ,)

2009-04-07 @ 11:57:53
URL: http://emmalindbergs.blogg.se/
Postat av: cecilia

Åh vilka härliga bilder!! :D :D

LÄNGTAR TILL SOMMAREN!

2009-04-08 @ 10:08:57
URL: http://ceciliay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0