så smarta vi är

nu är veckans jobbigaste dag äntligen över! (lycklig)
jag har avrit på skolan från kl halv nio till kl halv fem idag! det ät ju helt sjukt vad länge :O
ändå så har vi bara tre lektioner, men det är håltimmen som är tre timmar och tjugo minuter som ställer till allting..
när jag äntligen kom hem så var kl kvart i 6 och jag var vrålhungrig då, pappa sa att jag har börjat äta lika mycket som han och jag förvånar mig inte om det är sant ;p
kl åtta var det innebandyträning och vi slapp springningen innan, skönt tänkte vi... men nejnej, Mats hade ändå riktigt dryg och jobbig uppvärming inomhus med oss.
jag och julia {juliake.blogg.se} har iaf kommit på att om man duschar på hallen direkt efter träningen så kommer man hem tidigare, vilket betyder att man får sova tidigare, riktigt smarta tycker jag att vi är :D
ajja, nu ska jag sova, sängen kallar!! ;)
godnatt


Kommentarer
Postat av: juuuuuulia

men jag kom ändå inte i säng tidigare :(

jag fastnade för america's got talent...

2008-09-25 @ 08:37:52
URL: http://juliake.blogg.se/
Postat av: emmlin

ja mats är jävligt jobbig!! sofia lär dig stava :(

"jag har avrit på skolan" :/

2008-09-25 @ 08:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0