:)

ja, och vad har hänt idag då? skolan, och det var väl som vanligt. hade spanska och jag känner att jag verkligen inte fattar någonting alls, har ingen aning om hur jag ska klara inlämningen tills imorgon.. eller hur jag ens ska hinna :(
När vi slutat gick jag på stan ett tag för att se om jag hittade något åt min kära mamma som fyller år idag, jag fick totalt hjärnsläpp och hade ingen aning om vad jag skulle köpa, hon önskade sig inget men det känns typ dumt att inte köpa nåt heller. så det blev en bodylotion till sist iaf och hon blev då glad när hon fick den så det var ju niice. :)
Nu blir det snart kebabrulle från Pärlan , gott men kanske inte världens bästa mat innan en innebandy match men så kan det bli ibland ;)
jag tror att matchen var mot dalen, och den ska vi vinna!! :D

Kommentarer
Postat av: persikaaa

japp 8-2 :D :D

2008-09-24 @ 13:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0