yees !

yees ! nu är det bara en dag kvar till lov :D fan vad skönt! och idag gjordevi mediekunskaps provet också så nu är det ur världen , haha ;) hade planer på att fara till mina kusiner idag så det blev stan med mamma och sedan middag på frasses, men precis när vi skulle börja köra dit så ringer dom och vi får fara hem istället. det kändes ganska bra för då hann jag fara ut och springa =) just nu sitter jag och ser på Heroes, riktigt spännande :)
Pratade just med min moster och imorn vlir det barnvakt åt mina underbara små kusiner, ska bli roligt :D
nu hinner jag inte skriva mer för heroes börjar igen, kramkram :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, heroes är också bäst! :D

2008-11-05 @ 19:03:11
URL: http://fridano.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0