Tack!

Torsdag imorgon, jag har redovisning för klassen om catalinaaffären. knappast nån som vet vad det ät men jag och elin ska iaf göra en liten teaterredovisning. hoppas det går bra, har iaf tränat så jag kan allt utantill :D
åh vad sur jag blev igår, hade väntat på att one tree hill skulle komma ut i en hel vecka och så kom det inte igår.. :( har inte kommit idag heller men om jag har hört rätt så beror det på att det typ är en veckas uppehåll eller nått... dryyygt!
nu sitter jag och lyssnar på radio, har inte gjort det på väldigt länge men jag skulle läsa en bok samtidigt och då kändes det passande med nåt lite lugnare ;) måste bara säga att boken som jag läser är hur bra som helst! syskonkärlek heter den och man blir helt fast i den! :) tack för tipset Terese!
måste bara säga att i förrgår när jag gick till busshållplatsen så hörde jag ett hackande ljud och när jag kollade upp så sitter det en hackspett i en trälycktstolpe! har typ aldrig sett nå såhär mitt inne i byn förut, men niice! haha ´:D

                                   

grymt bra bok!                                      nu är det verkligen höst!
(hittils iaf ;P)

see you soon :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0