niice !!

ja då har man gjort det första matteprovet den här terminen :) det kändes som att det gick ganska bra, hade trott att det skulle bli jättesvårt!  jag svarade iaf på allt så nu vill jag bara veta hur det gick =) och på idrotten hade vi askul, vi spelade rund badminton :D Vi fick sluta direkt efter provet så kl kvart över två satt jag på bussen hem!
sen jag kom hem har jag inte gjort så mycket, typ sett på tv och suttit framför datorn, och först nu märker jag vilket väder det är.. regnigt och kallt :( och jag som ska ut och springa ikv,, får se hur det blir med det ;p
nu har jag iaf hittat en hårfärg också, det blir mörkbrun med lite rött i, har dock inte köpt den än men ska göra det, kanske imorgon =) känner att jag måste gå och shoppa lite också, det finns så sjukt mycket saker jag vill ha men pengarna räcker ju inte till , haha ;)
hittade en rolig bild på mig på dator oxå, check my hair! =D
see u :*

Kommentarer
Postat av: j

woho, nyfrillan eller? =)

2008-10-16 @ 20:00:37
Postat av: persikaaa

du kunde ju ha kommit ner till stan, för att vi var ju på stan då :P

2008-10-16 @ 20:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0