idag (igår)

ja idag har hag hunnit med en hel del faktiskt =) dagen började med att jag, emma, jessica och julia gick till olasjöhallen för att kolla på match, sen efter två halvlekar när det stod typ 8-1 så tyckte vi att det var ganska självklart vilka som skulle vinna så då gick vi hem till mig. väl hemma så färgade dom håret på mig, blev riktigt nöjd ;)
sedan så bleev det en skräckfilm som slutade jättekonstigt men ändå ganska så bra.
efter middagen så blev det grillning med tjejerna på fläse :) riktigt mysigt! =D kvällen avslutades med tv och popcorn "at my place" och nu så ligger jag och ser på en film som går på tv, :)
här kommer lite bilder som vi tagit under dagen.







//pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0