heelg! =)

jaha då var det fredag och helg igen, sköönt! :)
veckorna går så fort så det känns som om man inte hinner göra något.
ikäll blir det hemma hos svea med klassen, jag taggar! film, övernattning, singstar mm =) asniice! ska snart fara på ica och köpa lite candy tills ikv.
annars händer väl inget spec, vi fick tillbaka ett arbete i svenskan och jag fick VG, helt okej faktiskt.
jag sitter även och funderar på vilken hårfärg jag vill ha, för det börjar vara dags att färga om det nu.. har fått en fin utväxt som jag inte riktigt trivs med, någon som har ett förslag på vilken färg jag kan köpa?
puss

      mm, gooodiiis ;p

Kommentarer
Postat av: juuulia

mahogny eller med lila i =)

2008-10-10 @ 15:47:39
URL: http://juliake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0