sepe-sofia

ja, nu känns det som om det var ett tag sen jag skrev sist, menmen. I söndag kände jag mig inte så glad, det var ju sista dagen på lovet och jag var typ deprimerad. men nu har jag kommit på att det inte är själva skoldagen som är jobbig utan det är att man måste kliva upp så tidigt, sen när man kommit till skolan och piggnat till lite så är det faktiskt ganska så kul :D haha iallafall när man har så roliga kompisar, vi bara skrattar oss igenom hela skoldagen och då går den jätte fort! ikväll så kommer det inte hända så mycket för min del iaf, jag ska börja plugga på spanskaprovet som vi har på torsdag och sen ska jag se på Desperate Housewives :)
några namn som vi kom på idag, sepe-sofia, svin-svea, psyk-saga, fitt-fanny, osmarta olof, smittiga sofia, mopps-maja
Dagens roligaste var iallafall i slutet på skoldagen när jörgen tog på sig sin jacka och sedan: "det här är inte min jacka, det är ju floras, jag tyckte den var trång". Haha jag och fanny kunde inte sluta skratta :D
puss på er                         



Kommentarer
Postat av: fanny

jag fick fan det fulaste namnet!! :(

hahaha.

2008-11-04 @ 17:48:53
URL: http://fannyekstrom.blogg.se/
Postat av: maja

Moppsen... i dig it

2008-11-04 @ 20:13:48
URL: http://majamy.blogg.se/
Postat av: Saga

Men hallå, jag skrattade oxå åt Jörggiiis ;D

2008-11-04 @ 23:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0