=D

ja jag har inte bloggat på ett tag nu men det är för att så fort jag har haft nån ledig tid så har jag ägnat den åt att läsa. ja ni läste rätt, jag är inte den personen som läser ofta men när jag hittar en bra bok så kan jag bli helt fäst i den, och det här var en sådan bok :D om ni undrar vilken bok det är så är det "om jag kunde drömma" och det känns som en självklarhet att läsa den eftersom jag ska se filmen imorgon! TAGGA! =D
just nu så händer väl inte så mkt.. har varit ute och sprungit och ska väl snart hoppa in i duschen :) skolan idag har varit riktigt slapp, vi har haft idrott och sedan har vi sett på KOMA, en musikal som midgårds-treorna hade gjort, grymt bra alltså! jag satt som förstenad hela showen och jag kan inte fatta vad bra dom var! (Svea du hade rätt, awesome!)
nej nu ska jag försöka dra mig från datorn och göra något vettigt, som tex duscha och sova ;)
godnatt :)


Boken                                                    Filmen


KOMA =D


Kommentarer
Postat av: PetriZz

Jag längtar :)

2008-11-20 @ 23:29:59
Postat av: jessica

ja längtar/////// emma

2008-11-21 @ 19:06:09
URL: http://jessicavanman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0