The life we live

lördag kväll och jag har hunnit plugga på ekonomiprovet! jag vet.. det är typ tragiskt att plugga på en lördag men jag har inte bara pluggat ikväll, jag har även varit med emma, jessica, petra och julia ett tag =) dagen har bestått av typ tre timmar på hamnmagasinet där vi såg flera random-band som spelade.. allt från små till lite större :P nejmen det ar väl kul, vissa band var riktigt bra medans andra var mindre bra :P när jag kom hem cyklade jag till emma för att äta god mat, hann typ bli en isbit innan jag kommit fram eftersom det var så kallt menmen =D
Btw så lämnade vi bort Tiger igår och det känns jätte bra! han verkar ha hamnat hos ett jättetrevligt par så nu känns det nästan lite tomt här hemma..kommer sakna den lilla vildingen, men jag är ändå glad! :D i övrigt så måste jag bara säga att min mobil har pajat, eller egentligen är det mitt sim-kort som har blivit helt knäpp och nu kan jag varken ringa eller skicka sms och ingen kan nå mig heller :(
kraaam

söt-nöt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0